Завдання 2




Ви вже впоралися із першим завданням! Вітаю! 

Нарешті ми можемо вирушити у нашу подорож. 
«Підняти якір! Віддати швартови!» - скомандував Христофор Боніфатійович .- Далеке плавання… Слова ж які! Ви задумайтесь, прислухайтесь до музики цих слів. Далеке… далина… простір неосяжний… далечінь. Чи не правда? А «плавання»? Плавання — це поривання вперед, рух, іншими словами. Рух у просторі. Тут, знаєте, астрономією пахне. Почуваєш себе в деякій мірі зорею, планетою або супутником, у гіршому разі. Ось тому й тягне таких людей, як я чи, скажімо, мій тезко Колумб, у далеке плавання, у відкритий океан, на славні морські подвиги... Та які ж подвиги можуть бути на голодний шлунок? Треба трохи підкріпитися. Швидко всі на камбуз готувати сніданок. Підв’яжіть фартухи, засучіть рукави…»


У цій хмаринці слів заховані назви продуктів, які треба використати для сніданку. Майбутнім капітанам мовні перешкоди не стануть на заваді, думаю ви їх легко зможете відшукати. Невеличка підказка – їх стільки, скільки чудес світу.


Пам’ятайте, що перед тим як почати готувати їжу, треба перевірити якість продуктів. Умови плавання тіл вам у цьому допоможуть. 

А морський мешканець, зображений на малюнку, використовує ці «умови» у своєму житті щодня. Дізнатися більше про плавання тіл у живій природі можна на сторінках мережі Інтернет. Розкажіть про одного з таких мешканців та використання ним умов плавання тіл членам нашої команди.  Стань співавтором плакату "Плавання тіл у живій природі". Будьте неповторними у своїй творчості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий